dilluns, 18 de gener del 2010

Festa de Sant Antoni

13 comentaris:

  1. Em vaig a la festa de Sant Anton i jo som na Asmae

    ResponElimina
  2. Hola som en Miquel Ángel i aquets vidios son
    de la meva escola i es fantasticsa i jugar amb els meus amics i aquesta escola es di vertidisima.

    ResponElimina
  3. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. SOY JOSE ANTONIO Y HE PASADO MUY BIEN Y ESTA SANT ANTONI Y HE VISTO LAS CARROZAS Y TAMBIEN I HE TORRADO MUCHO CON MI FAMILIA JOSÉ ANTONIO Y NAJIM

    ResponElimina
  5. Aquesta festa era molt divertida per que menjarem botifarra y som Antonio y es la millor festa que he tengut.

    ResponElimina
  6. Aquesta festa era molt divertida per que menjaren botifarra y som na Natasha y es la millor festa que he tengut.

    ResponElimina
  7. Hola som Desiree m'agrada que tots estem units el dia de Sant Antoni també m'agrada per que manjam molts de butifarrons i sobrasada i tambe m'agradat molt es dimonis.
    4b

    ResponElimina
  8. Hola som na Paula m'agraden molt les festes de Sant Antoni també amb va agradar molt estar amb els meus amics i amigues i torrar amb mumare,es meu germà i amb thotom.Es súper divertit.
    Paula Fortesa.4rb

    ResponElimina
  9. M'ho vaig passar molt bé i adames per molt que
    se repetesqui jo sempra me o passare super bé perque e torrat amb ses mevas amigas amb...Na malika,na paula i amb na deesi. I lo millor de tot es torra amb sa teva familia i totom valla
    sant antoni.i ara arribara es carnaval.firmat monica

    ResponElimina
  10. empasado muchas de fiestas desan
    tantoni iademas la fotos es de nostro
    escola i el disabte Malika

    ResponElimina
  11. Primer varem triar un Bassiner, un Sant Antoni, dos dimonions i un dimoni gros,i després els varem fer ballar. Després varen antrevistar per IB3 a n'en Joan Galmés, na Cati Gonzales i a na Roser Joan. Varem sortir per la televisio i varem estar un poquet empagaits, peró...
    Va ser molt divertit. Londemà varem anar a torrar tots a l'escola.
    Que divertit!!!!

    ResponElimina
  12. Varem anar a una mena de carpa de sant antoniera molt divertit ens varen fer riure altres nins varen pujar al ecenari noltros els veim i al final tot va sorti molt be.Andy

    ResponElimina
  13. MOS AGRADA MOLT SANT ANTONI ES LA MEJOR FESTA DE MANACOR LO MILLOR ES VEURE ELS DIMONIS I TORRAR AMB LA NOSTRA FAMILIA I LO MILLOR ES ESTAR UNITS AMB TOTA LA NOSTRA CLASE ELS SON PAULA YAJAIRA MALIKA MONICA IMANE ASMAE JUAN KELVIN, QUE SENVA A UN ALTRA ESCOLA PERO SEMPRE L'ESTIMAREM MOLT I ALS NOSTRES AMICS PARA ELS NOSTRES AMICS DE SARA Y DESIREE 4B

    ResponElimina